Sta ik geregistreerd ?

Informatie aanvraag

Voor het afhandelen van uw inzageverzoek of bezwaren hebben wij een helpdesk ingeregeld. Om uw privacy te waarborgen mogen wij u geen informatie verstrekken omtrent uw registratie. Wij kunnen u dan ook niet telefonisch te woord staan.

Via het informatie aanvraagformulier hieronder kunt u inzage krijgen in uw gegevens. MKBN is verplicht om te controleren dat de persoon die om inzage verzoekt, ook daadwerkelijk de persoon is op wie de gevraagde gegevens betrekking hebben. Om dit vast te stellen, vragen wij u om met uw inzageverzoek ook een kopie van een geldig identiteitsbewijs mee te sturen. Zodra wij uw identiteit hebben gecontroleerd, vernietigen wij deze kopie. 

Om misbruik van uw kopie identiteitsbewijs te voorkomen, adviseren wij u altijd het volgende te doen:

  • Breng een markering aan op uw kopie, bestaande uit het doel, voor wie het bestemd is en de datum waarop u het heeft verstrekt. Bijvoorbeeld "Inzageverzoek mkbn 26 januari 2023".
  • Eventueel kunt u uw foto ook wegstrepen. 
  • De kopie van uw identiteitsbewijs kunt u uploaden via het aanvraagformulier. Het formulier wordt verstuurd via een beveiligde verbinding.


Na afhandeling van het inzageverzoek vernietigen wij de kopie van uw legitimatiebewijs. Indien blijkt dat uw gegevens onterecht zijn geregistreerd dan zal mkbn deze conform onze wettelijke verplichtingen aanpassen of verwijderen. 

Mkbn doet haar best binnen vijf werkdagen een antwoord op uw inzage verzoek te sturen. De afhandeling van een bezwaar kost meer tijd ( uiterlijk binnen 30 kalenderdagen).


Sta ik geregistreerd bij mijn klant betaald niet ?